Fitbit lanceert Nederlandse helpdesk
7
We hebben er even op moeten wachten, maar Fitbit heeft eindelijk een helpdesk voor de Nederlandse markt ingericht.
Op help.fitbit.com kunnen Fitbit gebruikers terecht voor allerhande ondersteuning. Doordeweeks kun je bellen (ma-vrij tussen 9.00 en 17.30) of mailen (binnen 2 dagen antwoord). De site verwijst je ook door naar de Fitbit Community. Daar is ook een berg informatie van onder andere mede Fitbit gebruikers te vinden, maar deze content is wel nog steeds alleen in het Engels.
Er is ook een speciaal contactformulier gericht op de female health tracking functie van Fitbit, waarin vrouwelijke gebruikers hun menstruatie, vruchtbare periode en symptomen bij kunnen houden.
Op de website kun je ten slotte terecht bij de doe-het-zelf probleemoplossingen, waar je kunt zoeken op basis van apparaat (Fitbit Versa, Alta, Charge, of Inspire) op basis van veelgestelde vragen (bijvoorbeeld over synchroniseren, opnieuw opstarten, of instellen).
Goedemorgen
Afgelopen augustus heb ik een fitbit charge 2 gekocht, en altijd zuinig gebruikt. Laatst schrok ik dat er ineens een barst in het scherm zat, terwijl hij nooit gevallen is.
Graag hoor ik of jullie hem kunnen repareren of een nieuwe kunnen opsturen?
En of er evt met bijbetaling meteen een upgrade naar de 3 mogelijk is.
Alvast bedankt voor de reactie,
Stijn
Mijn fitbit 2 heeft een flinke barst in t scherm.
Kan dat vervangen worden ?
Is 3 jr oud ,
Groet F.Weidema
Goeden dag. Sinds 2 weken heb ik verticale grijze strepen op mijn scherm van de fitbit charge 3. ik heb deze sinds nov. 2018. Opeen andere site lees ik dat er meer mensen last van hebben. Wat is hier aan te doen?
heb een fitbit charge 2 en nu ook 3 het komt vaak voor dat mijn fitbit heel veel trappen aangeeft net me bed uit en meteen 100 trappen gelopen dat klopt dus niet hoe kan ik dat verhelpen graag een oplossing hiervoor
vriendelijke groet ton
Mijn fitbit charce 3 is uitgevallen. Hij doet niets meer. Opnieuw opstarten help ook niet. Wat kan er aan de hand zijn. Mijn fitbit is ongeveer 3 maanden oud. Ik hoor graag wat nu te doen.
Graag ook even een tel. Nummer van de help desk.
Met vriendelijke groet.
Caroline den Bakker
Goedendag
Heb een fitbit charge 2 op mijn telefoon wordt aangegeven dat er update beschikbaar zijn heb al van alles geprobeerd app verwijderd opnieuw geeinstaleerd de charge uit en aan gezet en nog andere dingen maar hij installeerd niet de update, kan iemand mij hiermee helpen
Groet van Dirk
Sinds een aantal 2 weken hebben mijn man en ik verticale grijze strepen op ons scherm van de fitbit charge 3 we hebben deze sinds december 2018. Op andere sites hebben we gelezen dat er meer mensen last van hebben. Wat moeten wij doen dat we weer een mooi scherp donker beeld hebben? Dat een scherm zo snel zo zwak is kan niet de bedoeling zijn.